Followers

Wednesday, May 13, 2009

.defensive.

am i too defensive??
or people aroung yg too defensive??
urghhh...otak penat.sgt sgt lah!!
so, it lead to keletihan fizikal yg teruk jugak lah.
rasa mcm migrain mahu melawat saya hari2 -_-'

.ngeee.

oh la dida,come into solution.
saya rs saya tahu lah kenapa mereka agak moody di waktu pagi.
assumption saya utk hal itu adalah kerana ,mereka bangun tidur dari arah yg slh lah!!
but,unfortunately i still feel uncomfortable bila pagi2 kena berurusan dgn mereka.
what a day lah -_-' naseb lah kamu cik jaa,sila bersabar dan berusahalah!!

yesterday, i challenge myself to do sell on celcom topup for rm50 but you just pay rm40 for it =)
berbaloi kan??still have 3 left.so readers,if u feel like willing to buy it,do contact me ASAP!!
here the numbers 0194119396.then,you can bank in the money into my acc.

see ya!!


notaKaki:teruja dgn aaron aziz!!saya rindu -_-"

Monday, May 11, 2009

.i'm in love.

ouch, i'm in love with this guy!!
mahukan seperti die lah.eheheh.







notaKaki: sedang memujuk hati =)

Thursday, May 7, 2009

.haish!!.

they said cik ida was garang but i'm not feel it.
i mostly agree if they said mr. M and mr. A was garang and bit kerek.
ceh.sgt susah mahu berkomunikasi dgn mereka.
maybe sbb i baru lg kot??urghhh...it makes me feel bit guilty lah sbb cannot communicate very well with them.haish!!.
xpe,i'll make it real someday.hehe.the day when they want to talk to me clearly and so eagerly.
haha.till then,tata my blogu.

Wednesday, May 6, 2009

.saya teruja.

third day already.
feel the feeling!!
no jetleg anymore.
wishing to learn as much as i can.
hope for lotsa fun with the coleagues.
they are a bit weirdo lah!!
time kerja sgt skema like serious bagai.
but when the office hour finish,they changed to the real themselves.
i was busy while my other friends have nothing to do.
i'm truly enjoy it and yeah..grateful juga.
till then,mahu pulang sudah.

notakaki:curi masa sebentar when office hour sudah habes.mahu melepak sebentar after this.wish and pray for the great experience in next next days =) tata titi tutu.

Tuesday, May 5, 2009

.practical thingy thing.

second day yang penuh dgn warna warni.kaki still sakit.jetleg kot??ahaha.
tapi still seronok and have fun.
i do observe people, the way they act and communicate also the way they work!!
hectic but i do enjoy.till then,wish me best of luck with this practical thing.
sgt penat lah pendek kata.
but still,i love it!!

Sunday, May 3, 2009

.engagement.

lama sudah tidak mengupdate blog.perlu masa untuk stand strong and stay high.semalam majlis bertunang salma.so,here goes some pictures.saya tidak pro,jadi gambar juga mungkin kurang menyerlah.enjoy the pictures!!