Followers

Wednesday, May 26, 2010

.fokus untuk sehat =).

"ko kena cepat-cepat cari bf lah!!"
"asal plak??"
"yelah. kesian ko kena gosip jer dgn aku"
"ok, fine. aku gi cari sekarang"


speechless. betul kot bak kata sempai-raha. spesis lambat nak move. so, just let it be. just let him stay at the place that he think comfortable enough. so, i guessed that we have clear enough imagination who suppose to stand next to him when his life upside down. because it wasn't me. terang lagi bersuluh kan?? siap suruh pergi cari lagi kan. jadi, saya mahu pergi mencari lah nih. saya tak mahu fikir die penakut nak buat move ke hape sebab all of this while, saya pon penakut juga. tapi yang penting tu hati kan?? berani tu boleh wujud bila hati tu mahu dan bersungguh-sungguh.

saya mahukan rudy sungguh-sungguh, tapi rudy sudah ada gf. jadi, wassallam lah kot kisah rudy. but, he's too menggoda lah for me!! dush dush dush. oke, suruh mama carikan lah kot. senang sikit. tak payah nak penat-penat fikir. haha. bila semua orang duk sibuk tanya pasal bf dan kahwin, rasa menyampah pun ada!! haish. tunggu ajelah bakal suami saya jatuh dari langit -_-'' hihik. masa tu nanti, saya hebahkan untuk semua hidupan yang kenal saya!! hehe.

semalam walid singgah rumah while he's driving all the way back from putrajaya to perak. ouh, sangat gembira walau dapat jumpa sekejap sangat~ but still it was a huge relief for me, i think. sebab lepas saja jumpa walid trus rasa macam agak sehat sedikit. berpeluh-peluh turun naik tangga!! tapi bila lepas mandi, satu badan menggigil~ adeyy laa... demam 'sakitrumah' kot saya nih ='(



notaKaki: tak tahu mahu pulang ke rumah atau tidak esok. rasa macam tak larat nak drive ='(

2 comments:

FARAHNYEMAHMULYA said...

perkahwinan bukan satu2 nya punca kebahagiaan
Allah bagi kita sahabat
bagi kit keluarga
bagi kita kerjaya ilmu dna mcam2
mungkin sebab itu rezeki jodoh jadi lambat
takkan kita manusia jadi sempurna dapat semua?
justify tak penerangan kakak ni..kepada kenapa kita TAK DAPAT SEMUA BENDA YANG KITA NAK?

cik jaa said...

ye kakak. sangat justify. tapi kan, ape yang kita tak dapat tu lah yang kite selalu nak sangat kan?? dah nama pun manusia. dan kite ni jenis manusia yang tak penah rasa cukup dengan apa yang kite ada. sobsobsob. baek lah jodoh, lambat pun lambat lah =')

**takpe, kakak farah pon tak tawen lg. so, tak perlu la nak risau sgt kan?? =p