Followers

Monday, September 12, 2011

.lunch.

#1 - kisah perut dan rama-rama!

time lunch tadi, macam biasa lepak-makan-minum kat said ali.
memandangkan minggu ni first time die buka selepas raya, kitorang ni excited lah nak ke situ.
sampai je kat kedai tu cari port baik sikit dan besungguh order makanan.
mula-mula sampai, aku terperasan ade satu group pompuan dengan sorang laki kat meja depan.
dekat dengan main entrance.
aku punya nervous toksah cakap laa!!
tak senang duduk-menggigil-bagai.
sebab??
aku perasan mamat yang duduk dalam group tu macam si ais batu!
fine, aku rabun-jauh-silau-segala tapi masih berlagak tak mahu pakai cermin mata.
padan muka la kan!
nervous tak tentu hala sebab tak nampak muka orang.
haha! ngeng lah cik jaa!
walhal, mamat tu bukan si ais batu pun -.-''

errr...ade possibility ke die akan keluar macam tu??

#2 - errrr....

"jatuh moto ke?? kehkehkeh"
"jatuh2 manja je"
"hopefully everything oke lah if really u jatuh moto tadi ;)"



notaKaki : kenapa perlu gelabah teruk sangat cik jaa??
notaKaki2 : saya percaya yang Dia akan sentiasa jaga ais batu saya walau dalam apa jua keadaan dan walau di mana dia berada. insyaAllah, Dia pasti dengar doa saya ;)

No comments: