Followers

Friday, March 2, 2012

Stress dengan kerja dan manusia. Tapi buleh release dengan cara yang kita sendiri tentukan. Anda yang pilih untuk tersenyum atau mencuka! I did my choices to smiles and being far away from my tasks after office hour. Instead of being closed to Him, i also choose to be sweat at the court and left the cortisol there. Plus, i can see his smiling face that melt my anger and anxiety. And yes! He is my current suplement that i might need during my day and night.
Tengok dia senyum, stress jadi kurang. Bersembang dengan dia, buat otak rasa fresh dan kosong. Sparring dengan dia, walau nervous mulanya tetap all out semuanya! Alhamdulillah ya Allah untuk nikmat kesempatan dan kegembiraan ini. Moga ia berterusan dalam sebuah hubungan yang halal dan diredhai. Ameeennn...
Kesimpulannya, saya bersyukur masih diberi peluang mendekati dia walau perlu intai-intai!kuikuikui. Buruk perangai cik jaa ni!
NotaKaki:Moga Allah buka pintu hati saya dan dia untuk sama-sama memperbaiki kehidupan ke arah yang lebih diredhai ;) mohon juga agar DIA jaga kami berdua!
Sent from my iPad

No comments: