Followers

Wednesday, February 4, 2009

Crush-for-long-time-no-see

aku ada reason tersendiri bila lagu david tu wujud dlm entry kali nih.

dan aku turut mengalami simptom2 seperti lagu tersebut.

aku pon x paham kenapa.

am i crazy or falling in love?

mungkin sebab baru2 nih birthday dia.so,emotion pon overboard.

i do wish him properly.and again, selamat ulangtahun senpai!

i do miss him.i really do.

i miss your face, your smile, the way you talk and the body language.

eventhough kami x banyak spent time together.

but hey, there are some memory remained forever.

setiap tahun bila tiba birthday dia, mmg ketenangan aku akn terusik.

sirius aku x puas hati kenapa aku ade perasaan mcm nih.

tapi, aku akui aku senang bila teringat dia.haha!

kerja gila.tapi takpe, senyap2 sudah.

dan aku juga tak rasa dia blh baca this entry.good!!

dan sesuatu yg aku agak pasti juga.

ketika menuju lalaland sebentar lg, pasti aku akan ketemu kau.

gila optimis!!harap tidak la.sbb nnt aku pasti kemaruk rindu lagi!

adeh, kegilaan yg perlu dirawat.kelukaan yg perlu dicegah!



special tribute to 'MISTER'.wishing you the bless and the joy forever.


notaKaki:tak perlu fullname dah =) i'm done over him~

No comments: