Followers

Tuesday, August 10, 2010

.chill for a while.

jangan tunggu sampai saya ;
  • putus asa
  • give up
  • bosan
  • tade perasaan
  • kosong hati
kalau time tu cakap, saya mungkin dah ke holland~ bercuti sambil rawat hati. walaupun kadang-kadang mulut saya cakap tak nak, hati tetap berlawanan. mungkin sebab bukan jenis yang boleh straightforward. sue me for this weaknesses -.-''

sebab bila saya dah tak rasa apa-apa, you should afraid enough. saya mungkin takkan buat apa-apa untuk get back, fight back or pull myself too hard to turn around and pick my heart pieces. jadi, saat itu kalau ada yang membebel pada saya pun tentu-tentu saket hati sebab bebelan tu akan masuk telinga kanan, keluar telinga kiri.

saya tetap manusia normal yang punya tahap kesabaran tak cukup tinggi, tahap tabah hati yang cukup-cukup makan, tahap bertenang yang mudah goyah dan tahap hipokrit yang sedang-sedang. jadi, saya akan cuba untuk menghargai sebaik mungkin setiap apa dan siapa yang hadir dalam hidup saya. jangan sampai saya tak respon apa-apa bila ditegur atau dibebel. itu aura frust yang sangat-sangat lah tak mahu ditunjukkan pada orang ramai -.-''

No comments: