Followers

Wednesday, August 4, 2010

.haih.

pheww... semalam adalah hari kurang perasaan. saya sendiri pun tak faham kenapa jadi macam tu. dan semalam juga ade yang meluah rasa. tapi, saya rasa kosong. takde perasaan langsung nak respon secara serius atau fikir betul-betul. tataw la pasai pe. mungkin salah satu faktor penyebab - saya dah pun letakkan had perasaan antara saya dan dia. kalau satu masa dulu saya pernah rasa mahukan dia lebih dari seorang kawan, tapi sekarang perasaan tu dah hilang. terbang entah ke mana. salah saya kah kalau perasaan tu dah tiada??

bak kata raha sempai - "perasaan tu boleh dipupuk"

boleh dipupuk ke?? kalau tanya hati saya sekarang, memang takde jawapan. sebab mungkin juga saya dah hadkan perasaan tu hanya sebagai kawan~ mungkin juga sebab saya kecewa dengan sikap dia. dan mungkin jugak dah bosan dengar alasan yang sangat lame setiap kali isu yang sama ditimbulkan. haih. saya TAK NAK fikir tentang hal ni buat masa sekarang. nak biar masa dan takdir saja yang tentukan. boleh begitu??

No comments: