Followers

Wednesday, January 26, 2011

.annoying.

kan dah cakap mesti tak sempat punye lah T_T
tapi takpe, sebab dah wish malam tu before 12. hehek!
and i even warn one of my friend when he offer a favor

"tak nak. jangan gatal. jangan nak bakar perasaan aku.aku sekeh kang. aku dah wish yang patut-patut tadi"

semalam dan beberapa hari yang lepas (okay, to be specific. since last week dan WEEKEND) memang tak sempat fikir pasal benda lain selain nak selesai meeting untuk the board members. cepat selesai. cepat boleh rehat. cepat sikit hilang nervous. boleh bertenang sekejap. tak tahu lah kenapa bila tiba part meeting board, terus rasa macam stress! haha. bukannya saya uruskan sorang-sorang pon. but still, rase macam semua benda kena buat dengan sangat perfect! -.-'' sebab tu kot jadik stress terlebih =)

tapi kan, time sangat stress ari tuh, saje gatal tangan google-google kan... dah tu, saya jumpa dua gambar yang sangat membantu untuk bertenang dan tersenyum! aha~ tapi takde lah angau dah. cuma rasa macam sangat...err... tak tahu lah how to explain. yang penting, saya senyum sampai ke telinga lah. oh, sekarang pun masih senyum sebab ganjaran berganda! kenapalah muka annoying tu jugak yang jadik pilihan hati -.-'' takpe lah kan, selagi boleh tengok dan boleh buat saya tersenyum dalam apa jua keadaan pun, oke lah tu. takde lah susah sangat nanti kot rasa macam nak lempang orang, boleh terus tengok gambar tersebut. haha! gatal cik jaa~



notaKaki: hati terluka. tapi perlu bangkit semula. perlu kuat walau pedih macam mana pun luka tu! kuat cik jaa. kuat!

No comments: