Followers

Monday, January 17, 2011

.Dia masih sayangkan awak, cik jaa.

ye, saya yakin yang Dia masih sayangkan saya. sebab tu Dia masih turunkan ujian dan balasan untuk saya sedar diri cepat-cepat sebelum nyawa ni dipulangkan balik. jadi, saya perlu sangat-sangat bersyukur untuk setiap peluang kesedaran yang Dia telah beri. walau patah riuk sekalipun, saya tetap perlu bersyukur sebab masih mampu nak bartaubat =) tahniah cik jaa sebab masih mampu sengih walau terima those news dalam majlis orang ramai. (tepuk bahu sendiri untuk terus bersemangat)

takpe lah. datang lah ujian seberat mana pun, saya tetap akan kuatkan hati dan emosi untuk sentiasa tenang menerimanya. InsyaAllah, setiap ujian dan balasan tu akan buat saya lebih kuat untuk hadapi sebarang kebarangkalian dimasa akan datang. saya sedih tapi saya tak boleh menangis. sebab hati agar-agar ni akan mudah berkecai kalau fizikal dan mental saya lembik. saya ada satu hati je yang boleh kongsi ramai-ramai. hati untuk sayangkan orang. hati untuk sentiasa kasihkan orang. hati yang sentiasa akan sabar. so, kalau hati ni dah takde nanti, saya memang tak boleh nak buat apa-apa sebab hati ni takde ganti. sobs.
"do take care of urself sahabat,sgt risau tentang kamu.
maw hugs kuat2 utk bg smngat yg xseberapa ni.
juz rmember,kamu masih ada aku T_T"
sangat terima kasih untuk ucapan sebegitu. cuma jangan selalu sangat kirimkan kata-kata yang mampu buat rasa sedih ni membara. saya takut saya tak mampu bertahan untuk jangka masa yang sepatutnya.


notaKaki: for the 2nd time. i guess must be 3rd time next. so, baru boleh betul2 kecapi bahagia?? isn't it??

2 comments:

nana rashid said...

memng!!!Dia sangat sygkan umat2Nya..cume kdg2 kite yg sering lupe,lupekan Nya.:(
okey...xmaw post yg sedeyy da:)cheer up sahabat!!
matahari akan muncul,kelam akan terang,hujan akan berhenti,segala-galanya akan kembali pulih sedia kala....sama seperti kamu")

cik jaa said...

tengs ojie. nothing can explain how grateful i am to have awesome friends around me~