Followers

Wednesday, June 22, 2011

.high.

hai!!

saya eksaited nak pergi segamat hari ni. SEGAMAT oke! harap-harap dapat makan mi bandung!

nak pergi makan durian!

nak pergi jalan-jalan!

hormon tengah high. semua benda pun rasa seronok :)

walau ade bahagian hati yang sedikit tak gembira.

bukan sebab heartbroken. bukan jugak sebab kena marah, stress or what.

it just sedih sebab rasa macam tak boleh dapat something that i badly want at the first place.

sekarang sedang dalam proses mendidik hati.

bagi tough sikit.

inshaAllah, Dia dengar doa saya. pasti Dia takkan biar saya tanggung sesuatu yang saya tak mampu. saya yakin tentang tu.

saya masih berdoa. dan akan terus berdoa sehingga saya mampu.

selebihnya, biar Dia yang uruskan.

jadi, mari bersemangat dan berusaha untuk kehidupan!!

yooosssshhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! mari giggle with people around us ;p



notaKaki : hormon sedang high. semua benda nak makan. semua benda nak beli, macam duit tu banyak-sangat-tataw-nak-buat-ape -.-''

No comments: