Followers

Thursday, June 30, 2011

.rasa.

saya lebih rasional dalam membuat keputusan.

saya lebih realistik dalam berharap.

saya lebih bersemangat untuk berharap

saya lebih bijak mengendalikan perasaan.

emosi saya lebih stabil dan sangat bagus.

alhamdulillah untuk perasaan yang bahagia ini.

terima kasih tuhan untuk senyuman dia yang menjadi pemangkin kepada senyuman ini.

walau masih baru, masih samar, tapi saya tetap mahukan perasaan ini selagi ia masih untuk saya.

jadi, walau saya pohon untuk ditetapkan dia untuk saya, kalau bukan dia yang terbaik, insyaAllah saya masih akan redha.

sebab hati ni hanya tuhan yang punya kuasa penyembuh luar biasa. pasti takkan diduga luar batas kemampuan kita.


**perasaan kali ini benar-benar lain. sirius. tidak seperti rasa terhadap rudy. bukan juga seperti rasa untuk mr. syed. beza nya hanya dalam berharap akan ketidakpastian, hati saya masih kuat mendoakan. mind setting juga berbeza. dan paling tak dijangkakan, saya mampu untuk rasa redha dengan setiap ketetapan Dia nanti. walau kadang-kadang goyah, tapi hati masih mampu mengawal perasaan yang hadir. impressived!!

notaKaki : walau dalam hati berharap, akal tetap mengawal. alhamdulillah, Dia mendengar dan Dia kurniakan ketenangan untuk hati serta meredakan perasaan yang tidak pasti ini.

No comments: