Followers

Wednesday, February 22, 2012

Oke, entry ini lama terperam dalam folder 'notes' ipad2. Baru hari ni terbuka dan teringat nak upload. So, there we go.
Sempena cuti wilayah, banyak benda yang diperhatikan dan dipelajari tanpa sedar. All of them were great memories to remain after all.
Lesson learnt 1, 2, 3, 4, 5
-tak semua orang suka dengan apa yang kita kongsikan dengan mereka. It's either they take it positively or leave it in the dustbin. That i have to put inside my mind.
-the way we thinking about marriage are different. It could be trend, surrounding or bored with single life. Tapi saya percaya, perkahwinan itu perlu bila saya telah benar-benar bersedia. It can be anytime, anywhere with anywho (but still i hope for him).
-sebutan nama perlu jelas sebab awak panggil dengan nama samaran mungkin akan sebabkan kekeliruan. And that's goes my mum for this situation ;)
-sangat terkejut dan sangat bersyukur for today. Allah tu maha adil. I love this kind of pertemuan. At first obviously i'm getting nervous. Like wanna hide somewhere! Tapi, semua berjalan dengan elok. Walau penat, tetap saya gembira. Banyak benda yang dapat saya perhatikan pada dia. And we did ordered same beverages. That sweet! Saya harap agar Dia pelihara hubungan atau perasaan kami sebaik-baiknya. Andai rasa ini benar dan baik untuk kami berdua, alhamdulillah. Saya benar-benar serahkan pada Dia untuk kendali hati-hati kami. InsyaAllah ;) oh ye, benjol di dahi mohon surut dengan cepat ye!
-merempit dengan senang hati dan bersungguh membuang cortisol di court! Feeling fresh and alive.
Sent from my iPad

No comments: