Followers

Friday, February 3, 2012

pernah tak rasa sayang sampai tahap buleh redha kalau die takkan kita dapat, siap mampu doakan sungguh-sungguh yang terbaik untuk hidup die? saya rasa, saya dah sampai tahap tu. kalau dulu mungkin sayang secara buta. tapi sekarang, Alhamdulillah. bila letakkan Allah sebagai pengendali dan penjaga hati, sakit macam mana pun rasa tu, ia tetap akan pulih segera. tercuit selalu pun rasa dan hati tu, tatap Dia akan betulkan seperti sedia kala. Al-Fatihah untuk si dia yang sering diimpi sebagai pembimbing dan peneman hingga syurga. kalau bukan awak yang terbaik untuk saya, sayang ini tetap bahagian awak. hati ini masih ada ruang untuk awak. walau saya tak pasti sampai bila, tapi awak tetap ada tempat teristimewa di hati kecil ini.

hidup baik-baik dan sering-sering lah bantu diri untuk jadi lebih baik. doa saya akan sering ada untuk awak, bakal suami yang diimpi. cuma mungkin kadang bila lelah mengharap, doa itu mungkin terputus seketika. tak mudah untuk saya meladeni hati ini bila keadaan sering teruji. jadi, saya mohon pada Allah agar Dia kuatkan hati dan jiwa awak untuk mendidik saya yang sering rapuh dan terjatuh ini. saya sayang awak, bakal suami yang diimpi.

notaKaki : al-Fatihah buat Noble of Descendence ;)

No comments: