Followers

Tuesday, November 6, 2012

sayang Kinabalu


arrival in kundasang. sejukkkk gilaaa dan hujan tapi i am happy :) (walaupun down sikit bila jiran sebelah dapat call T.T ) tejukktejukk tapi me heart the weather! *no pink mafla and black hood


Kundasang - see the pink mafla and the black hood now? bukti tejukkkkk! haha


Timpohon gate - diorang climbathon kurang 3 jam oii. it's climbathon!! takde bermalam. naik dan turun dalam kadar segera. gila!


happy me and ain along the trail ;)


Kundasang - early in the morning before sesi ghagaih hutan air terjun!


2000++ meter dari aras laut - i really hope u are the one yang akan teman dan jaga i sampai akhir usia. we can go jalan-jalan over the world together. and i will be your out & loud supporter, always. promise! let's cross fingers for me! hihiks


2000++ dari aras laut - i really hope that you, girl in the blue jacket akan sentiasa kuat dan tabah untuk jadi anak dan isteri yang solehah, ibu dan nenek yang penyayang serta sahabat yang sentiasa ada saat jatuh dan bangun ;) love the back, kiss the photographer. muahs! 


Laban Rata - nampak dekat. tapi... phuiii!! cuaca sangat ohsemmmmmmmmmmmm!! 
me love u, weather ;)


lorong kecik yang i jumpa during the climb. no idea it lead to where. tak cukup berani nak explore! love the photo, kiss the photographer - muahs!


yes, kasik makan tupai jinak yang pantang dengar bunyi plastik makanan! haha. padahal deria bau diorang yang sensitif. am i right??


takpe u, nanti kita bela tupai jinak ni kat rumah mmmkaayyyy... eh?? berani kau verangan lagi cikjaa??ngengs!!haha


it's 6.16 yo!


semua berlakon muka ceria padahal nafas tak cukup dan brrrrrr....tejukkkkk!!


8.52 - dah lepas Carson Fall tapi perjalanan masih jauh dan yes, bergembiralah anda sebelum anda digembirakan oleh trek dan cuaca yang ohsemmm!! ;)


feeling-feeling overseas~


Low's Peak yang sangat lah tecikkkk.. i hampir nak tergolek ke gaung. sekian, mekasih.


and yes, we're extremely having fun masa turun dari Sayat-sayat ke Laban Rata. 
heyyyyy hoooo!!


that's all for now.  sampai jumpa lagi Kinabalu. me heart you for the memories!



notaKaki : terima kasih ya Allah, untuk setiap peluang dan ruang. mohon Kau pelihara aku dan dia dari anasir jahat yang mampu menggoncang iman. ameenn...


No comments: