Followers

Tuesday, December 21, 2010

.ubat sakit kah??.

last nite i dream of him, again. we out for a date. chat about his life. and his 'half', i think. i just wonder why he keep coming in my dream T_T if he's not the one for me, dear god, please send him away from me. i think that i was flushed him since early year. so, please mister. just go if you're not for me ='( i'm begging you.

i wasn't in good health condition right now. got cough, flu and bit fever. dalam sakit-sakit tu memang tak sempat nak teringat, terkenang or terbayang kan die. hanya mahu tidur dengan lena dan segera sembuh!! huk~ alih-alih die pulak yang muncul dalam mimpi.
kate kawan saya:


"die yang rindu ko kot. dan die nak ko mimpi die. otak kite kan ade gelombang ala-ala telepati"

pehh...dalam hati aku jawab tu bukan otak punya gelombang. tapi syaitan punya gelombang kot??


"atau mungkin mimpi ko tu sebenarnya jawapan kepada doa-doa ko kot?? jadi, die nak ko tau yang die sihat dan tak nak ko riso"


haaa...sirius, saya tak penah terfikir sampai ke tahap ini. jahil kan saya?? mungkin jugak tanggapan kawan saya yang sorang ni betul. yelah, Allah akan sentiasa menjawab setiap doa hambanya. cuma kita, sebagai hamba selalu terlepas pandang (saya lah tu!!). sebab tu kita sentiasa rasa seperti Allah tak makbulkan doa-doa kita. sometimes, He can twist the way He answer our request. sobs. sedih sebab terlepas pandang jawapan-jawapan dari Dia.

notaKaki: dalam setiap peluang dan detik, saya hanya doakan kesejahteraan, kesihatan dan keselamatan die. sama seperti doa saya buat kesayangan-kesayangan saya. tawakkal 'alallah...

No comments: