Followers

Monday, April 25, 2011

.sempai-nik.

he challenge me unconsciously.he make me felt like " yes, i have to do something with myself without postpone every single things!" i realize that i lost the 'eagerness' since i started my job after graduated.

soalan die senang je

"dah setahun lebih kat FELCRA tu, nak stay brape lamer lagik kat situ??"

terus rasa macam....

"wah die ni...memang saje nak kasik aku panas ke hape??"

bukan panas nak mengamuk-marah ke hape. tapi panas punggung sebab i interprated it as a challenge! =/ yelah. gaye die cakap tu macam i really need to make a move. yeah, i might be wrongly interprated his question. but it make me think lebih dari yang sepatutnye kot? and sempai sorang ni memang suke applied sinisme dalam perbualan -.-'' yeah, mahu surrender saja bila bercakap dengan beliau. i do adore him. tapi sometimes i got annoyed with his statements. walau sebenarnya mungkin lah die tak bermaksud ke arah tu. tapi aku yang sensitif sendiri. hihu.

but i am grateful to have sempai as a good friend, indeed. though we're not in same school nor same university. yeah, friend that can provoke and push me to do great things for the sake of my life! thanks for every single year that we have for each other, sempai =)

No comments: