Followers

Wednesday, October 21, 2009

.mimpi indah.


I wonder why I still remembered my dream last night. I just can’t figure out who’s that man which turns out to be my “spouse” in the dream. Aku tak kenal dan tak pernah tengok pun muka dia. So, it was awkward lah. And it was the first time ever that I dream about marriage. Haish, sudah sampai seru kah?? Ngahahaha.


Serius, aku rasa macam melayang atas angin bila bangun pagi tadi – teringat mimpi tu. Walau aku tak kenal mamat tu siapa tapi rasa macam bahagia bagai. Tak paham aku -_-''. Yang aku boleh ingat dia cakap
“sorry lah, saya ni mmg anak mak.so, awak kena pandai-pandai lah”
hoho.look like our marriage was arranged by family members lah kot.haha. klaka gila.sirius!!


Tak pernah-pernah lagi aku mimpi cenggini and tak pernah terfikir sikit pun nak dapat mimpi macam ni!! huhu. Tup-tup, amek kau. Tapi malam tadi sebelum tido, I texted inn to wish her good luck and sort of welcome note back to school since she started her school back. Then, before we ended the text session she texted me with this phrase


“regard to ur lala land sweetheart taw”


so, I said that sweetheart going to be si hot ed westwick ‘gossip girl’ but turn out to be si hot yang laen lah pulak. But to tell the truth, aku tak fikir siapa-siapa pun as my lala land sweetheart last night. cuma fikir nak tido dengan cepat dan nyenyak sebab agak penat semalam.

Tapi serius lah, rasa bahagia semacam. Sengal lah pulak kepala ni. Tapi kalau nak suruh cari si hot tu dalam dunia nyata mungkin tak terjumpa kot??hehe. takpe lah, esok-esok tengoklah siapa spouse-to-be aku.mahu pergi berangan ~ sah putus fius sekejap!!



notaKaki:aku tak paham kenapa tiba-tiba aku rasa cam best nak kawen!!haha.

3 comments:

MaMa MiA said...

muah kah kah kah.. apa lagi. ada usul je lepas ni, sila terima!! mmg best berangan kawen ni.. cuma nak melaksanakan nanti, penat wooo.. saya dah terasa bahangnya.. tahun depan plan, tahun ni dah sakit kepala dah...

cik jaa said...

haha.macam boleh faham kot perasaan tuh.sebab bebudak kat umah sewa ni pon ramai yang nak kawen awal tahun depan.so, dpt lah tgk diorang kelam kabut plus gelabah and ade nervous sket2.huhu.sibuk mencari perabot lah.cari rumah lah.carik kerja baru lah.hoho.

FARAHNYEMAHMULYA said...

hahaha tak lame la tuh
hahaha
ade rasa gel2 tak
kalu dah geli2 kena cepat kawen
ada org tolognubatkan geli tu nnt