Followers

Monday, February 22, 2010

.doa aku untuk kau yang jauh dimata.

"kalau lah kau faham apa yang aku rasa"

ye, kalau lah kau faham apa yang aku rasa. just faham. tak mintak lebih pun.
tapi sangat sukar. terlalu payah. same goes to me.
mungkin aku pun tak dapat nak faham keadaan kau. jadi, aku masih tetap begini.
tetap mahu memilih untuk masih memandang ke belakang.
walau aku sedar bukan begini sepatutnya.

jadi, aku masih perlu berusaha. perlu lebih gigih untuk mencari -_-''.
untuk kesekian kali, i love you. dan aku lega sangat-sangat.
tak kesah lah walau aku sengih sorang-sorang dalam tidur.
janji, aku tak rasa sakit seperti dulu-dulu =)
doa aku untuk kau yang jauh di mata :
  • sentiasa tenang dan bahagia
  • sentiasa sihat dan kuat
  • tak mudah untuk putus asa
  • dan masih mampu tersenyum dalam keadaan2 kritikal -_-''
  • oh, dan kau takkan jadi seorang yang panas baran!!
ameen ya rabbal alameen.



noyaKaki:mimpi indah kali ini buat aku rindu dan lega serta sdikit melankolik~

No comments: