Followers

Thursday, July 29, 2010

.sang cinta pertama yang sedang bahagia dan berjaya.

he lives well. boleh nampak dari raut wajah. i'm happy for him. for his destiny and journey. banyak perkara yang lebih baik saya dapat sebenarnya bila saya lepaskan dia dalam erti kata yang sebenar. macam tak percaya pulak saya berjaya untuk tidak mempedulikan dia untuk satu jangka masa yang panjang. kalau sebelum nih bila review his page, rasa macam tak puas hati dan rasa macam curious gila nak tawu semua pasal dia. macam nak jugak tunjuk yang i'm still fall for him. nak jugak tunjuk yang saya still care for him. still ingatkan dia dan masih mahukan dia.

like nana said before~

"ct,bab2 hati ni mmg susah nak pksa.tapi ko bleh.pcayela..pelan2 k.xpyh ingat..xpyh cari..cube la..ak xnk la ko camni smpai ble2.ak pon knai a.og tu cmne.ak rs da smpai mase ko bhnti bhrap n ttup sume2 kisah dlu.klo ko btul bsungguh,ak yakin ko boleh"


see...berjaya jugak saya stabilkan diri bila betul-betul serius gunapakai nasihat cik nana. thanx dear~

sirius berbeza perasaan ni kalau nak banding dengan dulu bila view page dia pagi tadi. rasa macam satu perasaan sangat tak boleh nak explain sebab terlalu lega dan gembira. dah tak eager macam dulu-dulu nak view gambar dia tetiap hari ke hape -_-'' thanx Allah for this strength and pleasure. sangat tenang. gembira. bahagia. selesa. i believe that he can overcome every each obstacle that he might faced in future. lagi pun dia dah jumpa separuh jiwa dia pada si gadis 'syarifah'. konfem hidup dia akan semangat lebey dan saya tak perlu susah hati nak kenang dia ok ke tak dengan hidup dia =)

tahniah cik jaa~ tak sia-sia anda ada si buah hati yang baru kan?? puas hati kan dengan habuan baru?? =) sangat lega dan boleh senyum sampai telinga for everytime~


notaKaki:nanti nak upload gambar si buah hati yg baru lah!! hihik.

No comments: