Followers

Wednesday, July 28, 2010

.si mr. chef.

apa yang saya rasa terhadap mr. chef?? nothing much lah. awal-awal dulu mungkin ade terdetik sikit. sikit lah. tak banyak. sikit sangat-sangat. dan rasa tu terus hilang macam tu aje. maybe sebab kitorang jarang bersua ke hape. tapi bila sekarang, si sempai-sempai timbulkan isu nih baru teringat balik. try jugak review-review perasaan yang sebelum nih tapi still rasa macam takde ape sangat sebab rasa macam tak relevan kot. haha.

guess what?? i'm betting with rudy lagi for this unrelevant relationship kot?? kehkehkeh. sirius macam tak logik kalau mr. chef boleh ade perasaan kat kite -_-'' takkan sebab bunga kemboja kot?? mr. chef siap buat statement:

"bunga kemboja boleh pegang jew raha..."

hoh?? takde kaitan langsung kan?? atau takkan lah sebab beliau jadikan bunga kemboja as wallpaper terus boleh kata mr. chef sukakan saya?? sigh -_-'' sengal due-due sempai nih!!

takpe-takpe, nanti kite tunggu dan lihat either hipotesis yang dibuat oleh sempai-sempai boleh dibuktikan benar atau tidak.


notaKaki : kalau betul mr. chef ade hati pada saya, saya akan terima kah?? *_* mungkin saya pengsan beberapa hari dulu kot baru ade keputusan!!

No comments: