Followers

Thursday, July 15, 2010

.segera lah tiba!!.

oke, malam tadi asyik rasa emo bagai~
air mata asyik nak kuar aje!! haish -_-''
tataw the exactly reason for the tears.
tapi penyebab die hanya kerana saya terasa bila kawan saya tak reply msg. nak jadi punca aje lah kan. so, sedih malarat sampai macam baru lepas kena marah ngan walid sebab nak duduk rumah mak ngah time kecik-kecik dulu -_-''

dan sekarang rasa macam hilang mood nak menonton. walau ade rudy!! adeyh ='(
ni mesti kes dah lama tak buat sesi cuci mata. haha. tunggu masa aje nih nak keluarkan segala rasa -ve yang ada dalam hati ni =') lepas dah keluar segala nanti, mesti LEGA tahap boleh melompat tak hengat punya~ hehe.

cepat lah tiba wahai sesi 'cuci mata' =) takde lah saya nak emo tak tentu pasal. sampaikan orang-orang yang tak sepatutnya pon turut kena tempiasnya ='( sorry, my bad.


notaKaki: sile jangan buat muke cekodok ketika menonton nanti ye, cik jaa =)

3 comments:

ainon said...

bile kah ni?
tadi?
sape kah yg x reply msg?
"kwn"???
i guess i kne who =)

cik jaa said...

haha~ biar lah rasiye =p mengada kau ye. nak bahan aku aje kna??haish!!

ainon said...

ahhaaa..
aku taw itu olang...