Followers

Sunday, April 18, 2010

apekah ini??

urm...saya sedang melalui frasa pelik sekarang. angau. pelik di sini kerana bukan saya tak pernah angau. tapi tahap angau saya nih bakal kronik -_-'' tak pernah saya seangau begini. dengan orang yang baru saya kenal pulak tu. dua bulan bukan satu jangka masa yang cukup panjang.tambahan pulak kitorang bukan selalu jumpa pun!!adeh.

saya tak faham kenapa saya asyik terbayangkan die. even time gastrik menyerang jam 3 pagi kelmarin pun saya hanya nampak die yang akan tolong saya. i even have a tought to called him!!ok, i'm going nut sekarang -_-'' oh tuhan, kenapa begini rasanya?? terasa macam gila sorang-sorang. bila tanya nana, she suggested to text him. oh sayang, itu macam jerut leher sendiri. esok-esok die datang ofis, saya mungkin akan menyorok bawah meja!!

tapi, saya tetap percaya tentang ketentuan Dia. mungkin dah tertulis di atas sana bahawa saya akan merasai perasaan ini sekarang. at least, saya pernah rasa angau-tahap-giga-towards-'rudy' sebegini. fine, saya tak pernah terfikir die yang akan saya angaukan. die jugak bukan jenis lelaki yang saya pernah impikan sebelum ni. oh, die heavy smoker tapi saya boleh deal dengan perkara tersebut. die mungkin hensem pada pandangan orang laen, tapi saya mahukan lelaki yang sedap mata memandang. dan die bukan begitu. saya suke kan engineer sebab saya rasa mereka cool tapi die bukan engineer!! saya sukekan die yang serabai walaupun now he's better than before. that's good =)) mata die tak redup macam mata lelaki yang saya impikan tapi saya dah tak kisah. saya tak rasa yang saya dah jatuh suka atau sayang atau cinta pada die. apa yang saya tahu, saya rasa bahagia bila teringat atau terbayangkan die. apekah ini??

tolong siapa-siapa yang faham simptom-simptom ini, jelaskan pada saya. oh ye, saya jugak agak takut even to text him to say "hi". mangkuk sungguh!! saya tak mahu gila sorang-sorang.


notaKaki:oh,saya juga penah rasa macam "kekkon shi mashiyou??"

No comments: