Followers

Tuesday, April 27, 2010

.there's always many reason to tell.

kenapa saya jatuh kasih pada 'rudy' ??

- saya tiada jawapan spesifik untuk itu ^_^

'rudy'....

-si perokok tegar
-serabai kalau tak trim misai
-likes amy winehouse??
-seorang lelaki =p
-tua dari saya tapi fizikal masih kecik-comel seperti budak sekolah =) >>saya baru perasan dan saya sukakan itu!!
-gila scooter
-oh, mungkin suka makan butter nan =p
-suka buat muka ketat sampai saya jadi cuak nak tegur -_-''
-kereta die sangat kemas dan bersih =0)
-closed to his mom, perhaps.
-die hard fan Quicksilver
-i think he loves perfume =p
-coolio in the way he should be
-oh ye, die sudah ade gf!! orang perlis okeh =)
-family oriented person
-mungkin juge die suke Indiana Hemp punye cincin!! -.-''
-kaki buli
-baik hati sangat
-gentleman. sirius, as a women rasa dihormati =p

ok, dah. malas nak fikir. sebab lately die suke buli saye. cis!!

No comments: