Followers

Thursday, April 29, 2010

.roti nan.

uhuk, uhuk. saya suka tapi saya takut bocor rahsia hati -_-''

walau saya tahu akan kecewa sudahnya, saya tetap berkobar-kobar nak ajak 'rudy' keluar. kronik cik jaa, kronik!! nana cakap pegi aje lah, buat macam biasa. tapi kan, nak taip mesej nak ajak keluar pun ambil masa sampai sejam nak rangka ayat. apekah ini cik jaa?? since when kau punye jari-menggigil-nak-taip-mesej?? haha. tak kisah lah, janji dapat. sakit perut pun, sakit lah. janji boleh keluar juga akhirnya =) ngeh,ngeh,ngeh.

hoho. obvious gila lah kau ni cik jaa. jangan pecah rahsia sebelum masanya sudah lah!! bila saya text suhelly untuk dapatkan pandangan, die boleh tanya "aik, dah ok ke??" hoh, bila masa pulak kitorang bergaduh sayo oii??haha. tapi saya redah jugak akhirnya =) i texted him dan we're going out for supper. but it suppose to be dinner, actually -_-'' dan suhely tidak percaya!! siap cakap "ko ni banyak main ah" woh, underestimate aku kah wahai suhely?? =p

oh ye, semalam belajar makan roti nan sama itu ayam tandoori!! duduk kat pulau sampai tiga tahun tak pernah rasa nak try pun makanan tu. padahal Khaleel duk offer tiap-tiap hari.hehe. tapi kan, kenapa lah roti nan itu besar sangat. penat oke nak menghabiskan ;-( but finally, habis jugak~ ayam die best!! tapi as usual lah kan, saya tak berjaya nak habiskan ayam tu sampai licin tinggal tulang. i am bad at 'eating-chicken' ;-( tak tahu lah kenapa.

ok lah, sampai sini dulu lah kisah untuk hari ini. nak pergi lunch. LAPAR!!! ok, bye!!

notaKaki:oh 'rudy' si budak sekolah, jangan skip meal ye =) sangat kasihan tengok kamu macam budak sekolah. hihi. tapi kite tetap mahu kamu *blushing* makan manyak sket oke??

No comments: