Followers

Sunday, April 25, 2010

.oh rudy.

hai readers!! (blog ni ade readers kan?? -_-'')

oh ye, semalam(sabtu) saya keluar dengan 'rudy' lah!! thanx to my rumet-yana sebab mencetuskan idea gila nih. hehe. tapi plan asal memang tak menjadi lah kan sebab turn out kitorang ke KLCC~like i care lah kan nak pergi mane pun. (huge sorry to fahmie sebab time kau nak datang aku sudah bepergian) asal nyer nak cari handbag tapi tak cari pon. haha. lagi pun handbag roxy sangat lah nipis kulit die. no wonder lah enion punye handbag melting =p oh ye, sebelum nih sangat jarang masuk quicksilver tapi mungkin lepas ni akan selalu masuk =)

enion kecoh-kecoh semalam sebab saya tak tanye 'rudy' belikan baju siape kat butik tuh -_-'' oh, bukan tamaw tanye tapi rasa macam tak patut nak sibuk-sibuk tanye. but i trust him. saya dapat rasakan 'rudy' belikan baju tu maybe for her sister, cousin or maybe present for his friend. hehe. bukan lah nak jadi optimistik sangat tapi hati saya yang rasakan seperti itu =) so, just let put it a side segala -ve thinking. lagi pun rasa ini masih baru. perlu bertatih baik-baik sebab saya mahu kekalkan ia sampai hujung usia, kalau diberi peluang =)

sangat selesa berjalan dengan 'rudy' sebab rasa macam sangat bertenang walau dalam hati debar die dah macam baru lepas lumba lari 100m -_-'' tambah-tambah time die memula sampai kat umah. nak masuk kereta tu rasa macam "eh, die datang sorang ke??" takut lah kan kot die bawak siapa-siapa join kitorang =p oh ye, saya juga sangat selesa sebab 'rudy' akan selalu make sure saya ada kat tepi die time kitorang berjalan (haha,ini mungkin perasan saje.padahal die tak berniat begitu pun -_-'') - yang saya perasan, 'rudy' akan pastikan saya beriringan dengan die tapi saya prefer untuk duduk belakang die sebab saya segan!!MALU oke!!but he make me selesa after all. owh, 'rudy' minat amy winehouse!! i guess lah sebab all the way to KLCC memang lagu amy jer yang berkumandang - at first i thought he listened to light n' easy -_-''

saya baru sedar melepak di luar KLCC adalah sangat best-walaupun fountains kat tengah-tengah tu belum berfungsi dan takde lampu warna-warni. for the first, i thought night would be great tapi siang pon oke taw!! tapi dengan syarat kena duduk dengan orang yang sepatutnya lah kan =) walaupun sepanjang melepak tu saya menyedut asap rokok yang saya rasa alergik sebelum ni, saya tetap rasa selesa. apekah?? immune sudah kah dengan asap rokok??terbaek lah kalau begitu =p

oh, saya juga belajar cara terbaek, perhaps, untuk membeli perfume!! pasti lepas ni saya akan heret 'rudy' saya untuk beli perfume =) oh ye, 'rudy' cakap favourite perfume die channel. ade satu channel fragrance yang 'rudy' suke. the old channel. dan saya juga rasakan yang 'rudy' sukakan paco rabane -_-'' hoho. lepas nih kena rajin review pasal fragrance!! hehe.

till then, doa yang baik-baik untuk saya ya!! saya mahukan 'rudy' sebagai bakal suami. saya juga tetap akan redha kalau ketentuanNya, 'rudy' bukan bakal suami saya =)

No comments: