Followers

Tuesday, April 27, 2010

.oh hati.

ok, saya dah mula rasa lelah dan sesak dengan perasaan sendiri. rasa seperti mahu mengalah dengan perasaan ini. emo sebab period kah??haish!! tapi saya pasti, saya sebenarnya takut kalau-kalau perasaan 'rudy' tak menepati jangkaan seperti yang saya harapkan. itu yang sebenarnya membuatkan mood swing hari ini. tapi saya rasa bersalah bila tengok muka 'rudy' time saya tanyakan pasal mineral water. actually, i was asking generally to all workers but he was the person who answered it eagerly. tapi saya boleh buat macam tak dengar and keep asking while trying to find those mineral water. maaf 'rudy', saya marahkan diri sendiri sebab kasihkan kamu yang belum tentu akan kasihkan saya *_*

rasa macam diri saya sekarang ni dikuasai oleh rasa marah yang tak tahu dari mana puncanya. rasa letih. rasa geram yang tak pasal-pasal. haish, sirius ni saya perlukan kolam untuk cool down the bad feeling. nak pergi berenang tapi tataw kat mane kolam renang yang dekat. sedih oke!! tak sabar mahu pulang this coming friday~ mahukan keluarga saya!! mahukan cousins!! mahukan the lovely air & comfy hugs ;-( semalam baru hang out dengan nana, enion, nuar and huzai. oh, semalam memang saya sungguh seronok walaupun at first nak keluar tu rasa macam letih sangat. but turn out, saya happy!! seriously saya happy. saya happy bila dapat hugs enion dan nana!! mesti lagi gumbira kalau dapat hugs sayo jugak =(

tapi lepas sampai ofis pagi tadi terus rasa macam unhappy. nak kata ada benda tak best jadi, tak jugak. might be perasaan ni terbawa-bawa dari petang semalam kot. sebab petang semalam saya rasa 'rudy' macam lain. then i text him to ask "stress lebih ke ari ni??" he sai he's ok. but still i can feel there's something bothered him. uh, syaitonnnn!!!!! sila berambus semua -_-'' is that for real that i can sense his mood or it just a mainan perasaan yang sungguh kejam?? adeh -_-'' selera makan pun sudah hilang ;-(


notaKaki:perlu tak saya bertahan dengan perasaan kasihkan 'rudy' walau saya tak pasti sama ada 'rudy' akan kasihkan saya??

No comments: