Followers

Wednesday, April 21, 2010

.mari menuntut ilmu lakonan.

huk huk huk
mungkin saya perlu belajar berlakon!!
fine, saya memang fail berlakon -_-'' jadi, in return memang patut lah kan saya nampak gelabah dihadapan orang yang saya angaukan. sila gelak ramai-ramai. sobsobsob. oh ye, tadi saya sudah malu-gila-rasa-nak-masuk-dalam-laci-dan-terus-ghaib bila 'rudy' ckp

"ko ni apehal buat-buat sibuk ni??"

dush dush dush. amek kau cik jaa. obvious sangat lah yang kau gelabah kan??haish.
saya ade reason lah sebab saya buat-buat sibuk!! kebetulan pulak lah kan ade surat-surat yang nak kena review. owh, mesti 'rudy' pelik dan fikir luar alam -_-'' aduhai lah cik jaa, kenapa macam ni?? seriously, i was tak-senang-duduk tadi when 'rudy' stand next to me while he doing fax thingy things!!

rentak jantung masih belum stabil sebab nervous tak tentu arah tadi. fine, saya memang tak berani nak tengok muka 'rudy' like we talk before. sebab bila 'rudy' tengok saya, saya rasa macam die boleh baca apa yang saya rasa sekarang ni. adeh, dah jatuh tergolek dah ni. pagi-pagi tadi pun bila bercakap ngan 'rudy', saya lebih rela tengok laptop sambil bersembang. urghhhh...sungguh la tak selesa. but, he's cool as usual =) owh, saya memang suka tengok muka 'rudy' yang cool dan saya mengaku saya sedang sengih sorang-sorang sebab membayangkan muka 'rudy'. sue me for this weirdo thing =p

saya memang penakut! penakut nak mamp** untuk terima kenyataan kalau-kalau 'rudy' tahu rahsia hati saya. tambah pulak bila 'rudy' tahu and he reject me -_-'' mahu saya cuti sebulan bawak diri pergi tempat orang takleh carik *sigh* owh tuhan, tolonglah bagi 'rudy' pada saya =p hoh, doa tu macam-dah-takdak-lelaki-lain saja yang kau boleh cari.

cik jaa, sungguh jauh anda berangan ni!! sila kembali ke tepi pantai dalam kadar segera sebelum anda lemas teruk. jadi, mari doa ramai-ramai supaya esok cik jaa akan selamat sampai ke pantai. hehe. harap-harap esok saya akan lebih cool dari hari ni =))

No comments: