Followers

Monday, November 8, 2010

"I may not be capable of loving the way you do,
but help me make myself worthy of being loved by you!"

seriously, mungkin cara kita ekspresi perasaan berbeza-beza. mungkin awak rasa macam saya tak cukup sayangkan awak dengan cara saya. tapi, saya jugak rasa seperti awak ambil mudah tentang saya. see, kita mungkin saling suka dan sayang. tapi cara ekspresi kita akan selalu buat antara kita saling salah faham tentang benda yang sama. jadi, kita kena usaha sama-sama untuk faham cara ekspresi diri masing-masing. mungkin bercerita dari mulut ke hati tak cukup. tapi kalau kita biar hati ke hati yang berbicara, it will do!! (walau secara realitinya, hati tak boleh bercakap pun!!haih.)

ini bukan kisah saya seorang. tetapi juga kisah seorang sahabat yang lain. i just don't understand why still they stick together walau si bf ni memang perangai-tak-tetap. haha. tatawu nak describe camna -.-'' sebab bila die berkisah tentang ketidakpuasan hati, aku pulak yang lebih-lebih rasa saket hati dan panas!! walhal bukan kena kat aku pon. ye tak?? dan sometimes, aku macam rasa nak pergi culik that guy, rotan sket mane yang patut and brainwash sket otak yang selalu fikir negatif tu. haih. sometimes rasa macam nak picit-picit aje gf tu sebab lembut sangat~ bukan kena kasar atau keras selalu tapi perlu tegas sket kot?? kadang-kadang rasa macam menyampah nak cakap lebih-lebih samapi satu tahap rasa macam "oke, just go on with your choice. i've told you b4 but there's nothing beneficial. so, make it grown old lah~"

tak salahkan siapa-siapa pun sebenarnya. tapi bila hati saket, mesti nak cari alasan dan mangsa kan?? itu normal. hehe. tapi bila baca those phrases, rasa macam mungkin cara that guy ekspresi perasaan memang style pelik-pelik kot?? so, why bother kan?? huhu. ape pun, kite tengok aje lah nanti kesudahanya. kalau betul jodoh diorang kuat, mesti ada hikmah sebab apa die dapat bf yang pelik luar alam macam tu kan?? =p

till then, take care people.

notaKaki : kite kena saling bantu-membantu untuk faham masing-masing taw. deal?? =) ojie, cukup matang tak ayat tu?? hehe.

No comments: