Followers

Monday, November 29, 2010

.kerja tak pernah selesai.

oke, mari bercerita tentang kerja saya. kerja yang saya rasa tak pernah habis dan takkan pernah selesai =) but i do enjoy hectic life. cuma sekali sekala saya akan membebel-mengeluh jugak lah sebab penat. hehe. saya manusia normal yang tahu rasa penat segala. sampai saje rumah, cari bantal dan tandas. lepas tu semua lupa~ handphone duk diam-diam dalam beg. laptop pon duk diam-diam dalam beg. jadi, harap-harap semua boleh faham rutin harian saya. sangat dull ye untuk digembar-gemburkan.

currently sibuk dengan ISO punye proposal -.-'' saket kepala tiap kali kena duduk semeja bincang pasal clause and SOP and etc, etc, etc. macam rasa nak pura-pura buta tiap kali tiba bab ISO. haha!! rase macam nak tukar tempat kerja sekejap. hihik. ade siapa-siapa mahu ambil alih sekejap tak?? sekejap je. once dah dapat ISO nanti, kite tukar la tempat balik =p


notaKaki:ouh, MAHA 2010 mode~ lalalalalala

No comments: