Followers

Thursday, November 18, 2010

.thanks for keep waiting.

"thanks for keep waiting"

oke, malam tadi mimpi paling bahagia kot. tak pernah terfikir atau terdetik sikit pon nak mimpi pasal tu. sengal~ boleh pulak time-time camni die datang dalam mimpi kan?? lama dah tak cuba contact atau feeling lebey-lebey macam dulu. bangun pagi tadi terus senyum bahagia melayang atas awan. haha. takkan sebab baca buku Men Are From Mars & Women Are From Venus terus mimpi macam tu -.-'' siap melamar dengan cincin yang tak tahan. hihik. atau mungkin sebab dah terlalu lama lupekan die kot?? atau die yang rindukan saya?? aha~ itu ridiculous. haih.

saya sentiasa doa supaya cepat lah awak jumpa separuh hati awak. saya rasa hanya dengan cara tu saya mungkin takkan tiba-tiba risaukan awak. mimpikan awak. sibuk nak fikir-fikir awak ok ke tak. bukan saya tak cuba. saya dah putuskan pun segala apa yang ada kaitan dengan awak start december 2009 lagi. tapi kenapa perlu keep coming?? walau tak secara realiti, you still came to make me felt worried. awak memang annoying oke. dari sekolah dulu lagi dah annoying. cukup-cukup lah. penat taw asyik duk berharap benda yang takkan jadi kenyataan. boleh tak kasihankan saya jugak?? =)


buk
an saya tak suka. tapi saya rasa itu tak patut saya alami. kita takde connection pon. contact pon tak, apetah lagi nak bersembang bagai. tapi kenapa awak nak sibuk-sibuk masuk dalam mimpi saya?? mimpi pulak tu bukan maen lagi mengada!! haip~ kalau lah mimpi tu boleh betul-betul jadik kenyataan, lama dulu lagi dah mintak. dan awak pun takdelah nak glamour sangat dekat blog saya nih! sibuk taw nak duduk kat blog kite. awak pun bukan nak kawan ngan saya kan?? eh, saya pon takmo kawan awak lah!! ingat awak hensem sangat?? annoying ade lah!! ja'at!! kerek!! bulat!! T.T

notaKaki:hanya doa aje yang saya mampu kirimkan untuk awak. jadi, hidup baek-baek ye, mister. di dunia dan juga di akhirat nanti oke! =)
notaKaki 2:harap-harap ini bukan mental disorder punya simptom -.-''

No comments: