Followers

Wednesday, November 3, 2010

.oke, hapdet sekarang.

"yank....awak ada 2 pilihan...update blog atau tutup saje blog itu.... .bersawang da weyyyyy....bile bukak asyik mimpi bahagia itu saja..haishhh :P "

siap post kat wall tak tahan tu -.-'' bukan takmo update~ tapi sibuk lah. balik rumah aje dah lembik. cane lah nak update. haih. tapi dah janji nak update kan, kena la update jugak. sebulan lebih tak update. amek kau!! besawang bagai. lalang pon dah semak samun nih =p tengs ojie dan enion sebab keep reading my blog. weehuuuuu =)

ok, sebelum lupa lah kan (tapi insyaAllah, takkan lupa) =p

i've made decision on 25th oct. 2010. walau gusar, walau takut, i tried =) lepas ni nak jadi apa pun, jadi lah. yang penting, saya dah cuba~ hehe. takut nak memperjudikan hati sebab i know how it feel when it get hurt =') tapi takpe, nak jugak cuba! nak juga rasa! oke, blushing dah ni. walau rasa ini tak seperti rasa saya terhadap rudy, tapi saya lebih yakin dengan pilihan yang ini. cis, double blushing sekarang -.-'' ni yang malas nak mem'blog' nih. haip!! ~dah janji kan kene hapdet belog =p

sebenarnya saya sendiri tak pasti dengan keputusan ni. mungkin sebab bila saya dah letak gap dalam hati, perasaan nak mesra lebih-lebih tu turut sama tertutup. kalau nak latih untuk die kembali pulih, ambil masa jugak lah~ huhu. jadi, nak taknak kena terima lah kan. sebab dah buat keputusan. harap-harap lah sangat mama tak banyak sangat soal jawab nye satu masa nanti. hehe.

after nearly 3 month baru berani nak bagi keputusan. apekah?? haha. bagi orang laen mungkin tak ambil masa panjang sangat kot. but i just did it. bukan sengaja tapi perlu untuk tengok sejauh mana kesahihan die kan =) walau dalam masa 'putting on cap thinking' tu banyak hal yang bikin hati panas, tapi entah camne boleh sejuk camtu je!! cis~ ape ilmu die pakai daa...

so, kite tengok lah nanti how it goes. harap-harap saye cukup kuat untuk memperjuangkan ape yang saye rase =) doa-doakan ye~ ameen.


notaKaki:time-time camni lah, ko sebuk nak remind pasal blog aku besawang kan ojie?? sekarang dah tak macam dulu~ nak huha-huha pon selalu tersekat tgh jalan. sobs.

3 comments:

nana rashid said...

haha...tau xpe...niway thanks lah..mngambil perhatian sgala kluh kesah aku ttg blog ko yg bsawang nih....:)

cik jaa said...

at least, ade orang kasik semangat utk aku keep on writing walaupon tatabahasa tunggang langgang -.-'' hehe. so, lepas ni kalau lama tak jumpa pon, selagi aku hapdet blog, ko takkan ketinggalan lah kan?? =)

nana rashid said...

betul...betul...betul....
tp jumpa still kne jumpa....rindu ma,,