Followers

Friday, November 12, 2010

yesterday was very hard i think. almost two weeks jadual berterabur kat ofis. even jadual makan pun berubah 180 darjah -.-'' penangan bajet punye pasal la ni. hebat tak hebat~ haih. balik rumah aje hari dah gelap. perut lapar. tapi mata nampak satu je - tilam-bantal-yang-empuk. tido malam-malam pun selalu tak tenang. haih la~ mental dan fizikal tak bersedia sampai ke tahap itu lagi rupa nya. but thank god, by moving with the flow i still can merangkak-rangkak untuk biasekan diri dengan suasana/keadaan kerja macam ni =) yeay!! tepuk bahu sendiri untuk ucap tahniah. hihi.


pengajaran berguna

i'm not saying that i'm good enough to be where i am now. tapi bila dah bekerja ni, ada tanggungjawab masing-masing. setiap orang kena main peranan sendiri lah kan~ we, as a teamwork are willing to help. but still, there have a limit. pada saya, tak perlu nak fikir teruk-teruk sangat. every litle thing yang jadi, mesti ada sebab. even hanya habuk rokok orang laen termasuk dalam minuman korang. memang Allah jadikan semua benda dan setiap perkara di dunia ni bersebab. tinggal kau nak ambil die sebagai sesuatu yang positif atau negatif aje. harap-harap saya masih mampu untuk bertahan dengan positif selagi perkara/benda tu rasional. huhu.


sentap

tataw nape ari tu saya boleh sentap time tengah seronok-seronok. saya selalu nak jadi positif bila tiba bab perhubungan. tapi tak sampai satu hari saya mesti akan fikir bukan-bukan. konon nye prepare for the worst lah. tapi saket plak hati bile die cool aje - saya yang beriye-iye rasa unsecure -.-'' apekehey nye cik jaa?? tolong lah ajak hati, minda dan jiwa anda supaya setuju dengan satu aje. boleh?? =')


notaKaki:conclusion, cik jaa memang penakut!! haih. -.-''

No comments: