Followers

Thursday, March 19, 2009

.dansa.

selamat pagi semua!!

arghhh...mata masih mengantuk.masih mahukan bantal dan tilam yang empuk itu!ni la bahananya bila tidur lewat bangun awal(awal kah??ahahah).tapi kurang dua jam dari sekarang,aku akan ke suatu tempat.purpose,of course la bersuka ria.kalau nak tarik diri mcm kesian la pulak kat kengkawan yang lain.kang bila dah pulang mesti letih-tak-hengat.dah la mlm kang perlu berjaga seperti malam semalam juga.wahhh...agak menarik rutin hidup siti hajar sehingga sabtu ini ya!!yes,i made the decision.

semalam berjalan-jalan ke blog org ramai.dan jumpe satu blog yg agak best.the owner still muda lg but cara menulis dia look like older than her age.muka gila matang.gaya adult2 gitu.hehe.btw,aku bkn nk cerita pasal muka atau tulisan dia atau usia dia.aku jumpa satu resipi camne nak buat eskrim malaysia.wahahaha.gaye best jer resipi mak dia.harus cuba bila balik nnt!!x sabar nak rasa.kalaulah aku di johor skarang nih,tak mustahil aku akan cari eskrim tuh.hehe.

owh,lupa nak cerita kisah malam semalam.sgt teruja pada mulanya tapi agak kecewa dgn keadaan sebenar la kan.sebab ras mcm sgt sgt sgt waste my time.actually boleh dielak perkara mcm semalam tu dari berlaku but still depend on the koreografer la kan.mungkin ramai yang akan cakap,aku bukan kpreografer so aku tak tahu how hard it is.but aku melihat and aku rasa blh jer improve cara utk lebih efektif.if u said we start on 1030,we'll start on the right time or maybe drag it extra 15 minutes.but you drag it till 1 hour!!kehal nyer??the beginner mcm aku nih haruslah perlu byk berlatih.gigil kot kalau kau kene perform sabtu nih tapi baru terkedek2 nak start ari rabu.kalau profesional,tak mengapa la jugak.malangnya aku kalau menari memang akan kayu pada mulanya.last menari pun time aku form 3.waahhh.terserlah sungguh aku memang sangat la tidak berminat dengan tari menari nih.t kenapa semalam aku ubah fikiran??mungkin start rasa seronok bila dpt riadah dengan saluran yang laen.dah lama aku tinggalkan riadah memalam nih.last ari tu pon maybe last year kot.time raya.maen futsal sampai kul 3am.tp cepat sangat pancit.arghh,tak best tak best.

later i update.bukit merah,here i come!!hehe.

pesanan penaja:be safe please.safe and sounded okeh??

No comments: