Followers

Monday, March 2, 2009

.harus bagaimana??.

aku sedang nanar skarang nih.

kenapa hati ni degil sgt.

kalaulah memori kita blh ilang like we press delete button.

hurm...aku taw silap aku sbb still simpan dalam hati.

but the truth is aku tak mampu nak buang.

dan sememangnya aku syg.

itu silap plg besar sbb aku sygkan die.

dan aku rs mcm sgt bersalah sbb x blh nk let him go away.

anyone can give me suggestion.

a solution,perhaps.

solution to make me feel unguilty and can move forward without turning back.


p/s:aku akn tenggelam kalau aku x kemudi perasaan ni secara baek2.feeling for him,please go away.jgn buat aku keliru dan lemas dgn perasaan yg blm tentu penydahnya.jgn buat aku nanar.jgn kasik hati aku pedih dan rs bersalah.and please,jgn kasik aku malu utk berdepan dgn mereka.aku taw semua kesan yg bakal aku terima adlh atas keputusan aku.and i choose to let it stay for a while.for time being.for the profesional,please guide me.

No comments: