Followers

Tuesday, March 17, 2009

.lab yg kasik mata berpinar-pinar.

sudah malam.tp aku masih di lab sbb kelas ganti.dr ptg smpai ke malam aku di sini.
busan mengadap pc.dan segala macam mende alah yg berkait dgn pc.mmg x sesuai kot aku dgn pc.haha.semacam blurr dengan apa yg diajar.dah la pc2 kat sini besar ngalahkan aku.jenuh la terintai2 di antara pc2 utk menjenguk board di depan.haish.mengapalah rendah sgt kerusi nih.huhu.mata dah mula rasa panas even da pakai spec.x lut ko spec aku nih.ahaha.

hari ni walaupun kurang bersemangat sbb letih tp aku jumpe satu blog nih.a blog can make me ketawa-tak-hengat smpai my roomate pelik with me.argh..naseb la kan.aku jumpe blog cenggitu.senyum2 depan lappy sorang2.rs release sbb dpt gelak.laughter kan is the best medicine.hehe.

diorg ajak aku mkn pasnih.wah.sememangnya sedang lapar.tp nak balik kang camne??tentu2 bas dah abes pusing.haish..perlu pulang esok pagi kah??aku rasa mungkin aku akan setuju dgn suara majoriti dan pulang seawal mungkin esok pagi.walaupun esok hari yg panjang kerana semua kelas batal,aku tetap perlu menyudahkan sesuatu.perit sebenarnya menjadi seorang pelajar.tambahan pula pelajar tahun akhir.(ah sudah.sebenarnya kau yg menyukarkan keadaa.haha.padan muka sendiri la kan.)maw menumpukan pada kelas semula.cukup sampai sini utk entry kali ini.

p/s:sky offer something yg aku sgt tidak boleh tolak.i wish i can refuse it but i just really love it at the sixth sight.haha.haruskah aku korbankan sedikit wang??haish..mungkin aku maw,tp masih perlu buat literature review lagi.haha.

No comments: